Monday, September 5, 2011

Kinono's Koda Kumi


wow ! this is a potrait which drawn by using Pencil ! Like this posture so much, just drew it for practicing my drawing skill

(hehe, this was drawn 2 years ago, Long time I dont draw human!!! arhhhh should have to draw again, can't be lazy! I can't abandon anything that I can do, because these are just the things that I can do, if I be lazy, I am nothing)

wow! 这幅人像画是以铅笔完成~太喜欢她的姿势了,就画画看,练习自己的画工吧!

其实...这是两年前的作品,这证明了我在这两年里每有画过真实人像画!得再画,不能让自己退化呢~ 我不能因为懒惰而放弃我能做的事情,因为我能做的就仅仅是这些事...如果我不去做我能做的事,那我在这世界上就等于是个多余的人...

No comments:

Post a Comment